اندرویدلر

اندرویدلر مرکز دانلود و معرفی بهترین بازی و نرم افزار های اندروید میباشد

اندرویدلر

اندرویدلر مرکز دانلود و معرفی بهترین بازی و نرم افزار های اندروید میباشد

درباره بلاگ

با اندرویدلر میتوانید به راحتی انواع بازی و نرم افزار های اندروید رو بصورت کاملا رایگان دریافت کنید و در گوشی خود به راحتی بدون هیچ مشکلی نصب کنید. چون هر برنامه و بازی که در سایت اندرویدلر قرار داده میشود از قبل تست شده است.

بایگانی
۱۵ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۱۷

بروزرسانی جدید برای PUBG Mobile Lite

تلفن های PUBG Mobile Lite برای تلفن های دارای قابلیت سیستم پایین توسعه یافته و 0.14.0 روز پیش بروزرسانی را دریافت کرده اند. حالا بازی آپدیت دیگری دریافت کرده است. PUBG Mobile Lite همراه با بروزرسانی ، جوایز جدیدی را ارائه می دهد. علاوه بر پیشرفت ها ، بازی به روزرسانی 0.14.0 را دریافت کرد و جوایزی نیز تا 15 سپتامبر وجود دارد. برای به دست آوردن این جوایز ، ابتدا باید بروزرسانی کنید.

چه چیزی در جوایز به روزرسانی PUBG Mobile Lite گنجانده شده است؟
علاوه بر مناطق بمباران ، این بازی همچنین تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

با به روزرسانی ، PUBG Mobile Lite در فواصل کوتاه به بازیکنان خود پاداش می دهد تا هیجان بازیکنان را زنده نگه دارد. این بار این جایزه با انجام کارهای روزانه کارت به روزرسانی فصل WinnerPass و برنده شدن جوایز ویژه به کاربران اعطا می شود.

با این حال ، PUBG Mobile Lite به بازیکنان کمک خواهد کرد تا بازی Elite WinnerPass Season 4 را به صورت رایگان باز کنند. کارت ارتقاء فصل WinnerPass با انجام کارهای روزانه مانند زمان بازی ، رتبه بندی مسابقات برنده می شود. البته Elite WinnerPass فصل 4 را به صورت رایگان باز خواهد کرد.

اگر هنوز نسخه Lite بازی محبوب موبایل را بارگیری نکرده اید ، می توانید آن را با کلیک در اینجا بارگیری کنید.

نظرات  (۱)

۰۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۰۳ اینستا گرام ها

ممنونم از وب عالیتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی