اندرویدلر

اندرویدلر مرکز دانلود و معرفی بهترین بازی و نرم افزار های اندروید میباشد

اندرویدلر

اندرویدلر مرکز دانلود و معرفی بهترین بازی و نرم افزار های اندروید میباشد

درباره بلاگ

با اندرویدلر میتوانید به راحتی انواع بازی و نرم افزار های اندروید رو بصورت کاملا رایگان دریافت کنید و در گوشی خود به راحتی بدون هیچ مشکلی نصب کنید. چون هر برنامه و بازی که در سایت اندرویدلر قرار داده میشود از قبل تست شده است.

بایگانی
۱۵ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۰

آسفالت 9 جدید سفارسی

ایسوس تلفن بازی جدید خود ROG Phone 2 را در IFA 2019 معرفی کرد. با راه‌اندازی Asus ROG Phone 2 ، Gameloft و Asus همکاری کردند. طبق اعلامیه ، Asphalt 9: Legends برای ROG Phone 2 بهینه خواهد شد. این نیز به نفع کاربران خواهد بود.

Asphalt 9: Legends تجربه ویژه ای را برای ROG Phone 2 ارائه می دهد
صاحبان ایسوس ROG تلفن 2 با این همکاری قادر خواهند بود از قدرت تلفن های جدید خود نهایت استفاده را ببرند. علاوه بر این ، ROG Phone 2 Porsche 911 در انتظار کاربران ROG Phone 2 خواهد بود. دسترسی رایگان به این وسیله نقلیه.

منتقدان منتقدان ، بازی مسابقه ای بازی موبایل با استفاده از ROG Phone 2 با FPS بالا و وضوح صفحه نمایش صاف. این نسخه از A9 همچنین از ویژگی های لرزش ROG Phone 2 و صفحه نمایش دوتایی داک نسل دوم Twinview پشتیبانی می کند.

هنری پان ، مدیر توسعه تجارت جهانی Gameloft ، گفت:

"در گیم لافت ، ما همیشه تلاش می کنیم محدودیت های بازی ها را تحت فشار قرار دهیم و به اکوسیستم های شرکای خود و تخصص فن آوری قدرتمند آنها که ما را قادر به تخصص در دستگاه های آنها می کند ، اعتماد کنیم."

شا گفت ، شاون چانگ ، مدیر فروش و بازاریابی موبایل ایسوس گفت: ما همکاری با یک شرکت بزرگ مانند Gameloft به ما این امکان را داده است تا تجربه کاربری آسفالت 9: Legends را بیشتر کرده و محتوای دلخواه را برای کاربران ROG Phone 2 ایجاد کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی